Fri frakt på order över 999:-

Garanti och Reklamation

Om du upptäcker ett fel på en produkt du köpt av oss har du möjlighet att skicka in denna för undersökning och eventuell åtgärd. I vissa fall behöver produkterna skickas på service.

Vänligen inkludera en så detaljerad beskrivning av felet som möjligt i returportalen.

Det kostar inte något att returnera en produkt vid ett serviceärende. Kom däremot ihåg att en service-, undersöknings-, och fraktavgift kan tillkomma om fel som inte faller inom garanti- eller reklamationsrätt konstateras på produkten. Detta kan t.ex. vara fysiska skador som uppstått genom en olyckshändelse.

Tiden som en reparation tar kan bero på vad det är för typ av produkt och hur svårt det eventuella felet är att identifiera och åtgärda. Som regel tar däremot en reparation ca 14 dagar från dess att den auktoriserade serviceverkstaden mottagit produktenen.

Olika verkstäder ansvarar för olika reparationer beroende på tillverkare, produkt eller produktkategori.
Detta är p.g.a. att verkstaden som regel ska vara auktoriserade. Mer information om var produkten skickas finner du därför i samband med att ett returärende skapas.

Kontakta gärna oss innan så hjälper vi er säkerställa felet

Telefon

+46 485-364 35 

Öppen helgfria vardagar: 10-18